سوالات متداول
admin
سوالات متداول
جهت سهولت بیشتر و دسترسی آسان تر شما دوستان ، عزیزان و همراهان مبل پَر با توجه به سوالات متعدد شما عزیزان سوالاتی که به صورت مکرر از واحد پشتیبانی مبل پَر پرسیده شده است در این صفحه گرد آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
در صورت بروز مشکل می توانید قبل از ارتباط با مسئولان پشتیبانی این صفحه رو مطالعه نموده و در صورتی که پاسخ خود را دریافت نکردید
میتوانید در قسمت گفتگوی آنلاین سوالات خود را مطرح کنید
بله شما می توانید پس از ثبت سفارش و تکمیل اطلاعات تکمیلی خود در بخش حساب کاربری ،محصول ظرف مدت ۲۵ الی ۳۰ روز کاری به دست شما می رسد .
بله ، شما می توانید مدلی را که مورد نظرتون است را بر اساس کد رنگ کالیته و ابعاد و اندازه اعلام بفرمایید تا سفارش شما ثب شود.
بله ،شما میتوانید مدل صندلی را بر اساس کد رنگ و کالیته پارچه سفارش بدید.
بله ،شما در تمامی محصولات مبلمان و غذاخوری و سرویس خواب امکان انتخاب رنگبندی را دارید.
بله ،سرویس خواب شامل آیینه کنسول و پاف سرویس خواب و صندلی کنسول می باشد.
خیر ،تشک سرویس خواب به صورت جداگانه قابل سفارش می باشد.
بله ، شما می توانید با مراجعه به بخش شرایط اقساط ، از مراحل ثبت محصول اطلاعات لازم را کسب بفرمایید.
خیر ، هزینه باربری به عهده مشتری گرامی می باشد ، اما مجموعه مبل پَر نصف هزینه باربری به عنوان شرایط ویژه پرداخت می کند.
خیر ، لزوما نه همه ی مدل ها ، مدل هایی قابل سفارش است که تولید و توزیع خود مجموعه پَر باشد و مبل پَر ضمانت محصول را تایید کند.
تمامیه قیمتها مورد رسد میباشد و با تغییر قیمت ها انها سریعا در سایت بارگذاری میشود
اما با توجه به نیاز شما به دانستن قیمت قطعیه کار خودتان و قابل تغییر بودن خواسته هایتان قیمت مورد نظر توسط همکاران فروش اعلام خواهد شد.
متاسفانه شرایط الان به نحوی شده که واردات پارچه ترک زیاد وجود ندارد و معمولا پارچه های چینی و ایرانی جایگزین شده است ، البته خالی از لطف نباشد که پارچه های با کیفیت بالا چینی و ایرانی است که مبلمان پر هم از همین نوع پارچه در مصحولات خود استفاده و ضمانت کیفیت را دارد .
معمولا با توجه به اینکه محصول به فروش می رسد سفارش ها بعدی با مدل و پارچه متفاوتی تولید می شود در هنگام خرید حتما مدل مد نظر را از واحد فروش استعلام بفرمایید.
دیدگاهتان را بنویسید